Jeg har fået føp. Idag kom brevet fra kommunen

Jeg har fået tilkendt føp fra 1. August, der står i brevet at jeg vil blive kontaktet af socialcenteret om pensionens størrelse og udbetaling. Er der nogen herinde som ved hvor lang tid der mon går inden det sker ? Får jeg så udbetalt føp den sidste hverdag i denne måned eller ???
er lidt forvirret men GLAD :stuck_out_tongue:

Hvis du er tilkendt pension fra 1/8 så burde du allerede d 31/8 have fået første udbetaling.
Jeg fik selv pension d 1/8 og da jeg var på forud betalt kontanthjælp, fik jeg en måneds pension med ren skattetræk d 31/8
Pensionen er til udbetaling den sidste hverdag i måneden
Tillykke med din pension :slight_smile:

Tak Helle :stuck_out_tongue:

Jeg tror at jeg får med tilbagevirkende kraft, i og med at afgørelsen først er taget i torsdags, sidste uge (fik en opringning fra min sagsbehandler denne dag)
Hvor lang tid gik der fra du modtog dit brev til du blev kaldt ind til møde ???

Gud, Fridusen, har du virkelig fået førtidspension i levende live!

STORT TILLYKKE!

Hej Carmen
Ja men først efter utallige skriftlige klager, møder osv osv… Det hjælper at kæmpe mod systemet, så KÆMP og du vil lykkes.

Held og lykke og masser af kampgejst til dig :wink:

Stort tillykke :slight_smile:

[QUOTE=fridusen;122967]Tak Helle :stuck_out_tongue:

Jeg tror at jeg får med tilbagevirkende kraft, i og med at afgørelsen først er taget i torsdags, sidste uge (fik en opringning fra min sagsbehandler denne dag)
Hvor lang tid gik der fra du modtog dit brev til du blev kaldt ind til møde ???
[/quote]

Jeg blev kaldt til møde d 21/8 så det var inden jeg fik min første pension, hvis beslutningen er taget i torsdags og du er tilkendt fra d 1/8 så burde du få for 2 måneder d 30/9 :slight_smile:

[QUOTE=fridusen;122964]Jeg har fået tilkendt føp fra 1. August, der står i brevet at jeg vil blive kontaktet af socialcenteret om pensionens størrelse og udbetaling. Er der nogen herinde som ved hvor lang tid der mon går inden det sker ? Får jeg så udbetalt føp den sidste hverdag i denne måned eller ???
er lidt forvirret men GLAD :stuck_out_tongue:
[/quote]

Hej fridusen

Tillykke med at du nu kan få ro på dit liv:kram:

Jeg fik ftp d 01.09.10 og der gik ikke mere end en uge så skulle jeg til møde i ftp afd, og jeg er bagud betalt fik jeg afvide så jeg vil da tror du for udbetalt den sidste hverdag i måneden:D

Og ja man er både glad og forvirrede, jeg tror der går lang tid før det går op for en at den kamp er slut, nu er det tid til at komme oven på efter vride turen;)

:kram:Hanne

Hej Helle
Ja det er osse hvad jeg tror :stuck_out_tongue:

Hej Hanne
Hold op det var hurtigt, hvilken kommune bor du i ?

Ja, det er skønt at kampen er slut og man ikke skal spekulere frem og tilbage hele tiden det tærer alt for meget på kræfterne ik´

Og et STORT TILLYKKE til dig osse :stuck_out_tongue:

Ja det var hurtig, nok det hurtigste jeg har oplevet i Københavns kommune

Tak :kram:

Hurra jeg har fået min førtidspension den 7. sep. Det har så taget 8 mdr.
Er der nogle der ved hvordan det er med udbetaling og om man får noget efterbetaling?

TILLYKKE janlin :smiley:

:)Hurra jeg har fået min førtidspension den 7. sep. Det har så taget 8 mdr.
Er der nogle der ved hvordan det er med udbetaling og om man får noget efterbetaling?

Tillykke med Fp :slight_smile:

Hej fridusen.

Tillykke med pensionen.

Jeg tror, kommunen laver en foreløbig pensionsberegning for august måned i form af en straksudbetaling, hvor din indkomst i 2009 bruges som beregningsgrundlag. Herefter skal du indgive oplysninger om nuværende indtægtsforhold, og din pension for august måned vil blive reguleret i september-udbetalingen.

Jørgine

Hej til alle!

Smidt, du skriver at du er blevet ringet af din sagsbehandler som har fortalt dig om tilkendelsen af FP.
Er det ikke sådan at den afgørelse om tilkendelsen skal komme først fra Socialcenteret pr. brev?

Jeg selv blev indstillet til FP af jobcenter, man skal vente på det enligt svar fra Socialcenteret og det få jeg først om ca 2 måneder, fik brev om det i sidste uge.

Man jeg tro alligevel ikke på at jeg få den FP, fordi min sag har udviklet sig til en farce uden lige.:o

Tillykke til alle jer som har fået FP.
:wink:

tillykke til alle jer i tråden som har fået pension ja og alle I andre…

Det er fedt at det stadig kan lade sig gøre..

Tak. Fridusen, kæmpe vil jeg!

Endnu engang STORT TILLYKKE!

Tak til alle :slight_smile:

Og mine bedste ønsker til alle jer der stadig kæmper mod den mastodont kommunen er. Må i alle få den nødvendige styrke :mad:

Tillykke til de der har fået førtidspensionen.

KARO; det lyder ikke helt iorden, men det er nok bedre at lade det passere, selvom det er harmrene unfair,

VH Popiae