Hmmm ja hvad er der sket..
Kort fortalt-
brugte en halvt år på at få lov til at søge om fleks.
Fik afslag på fleks d 6 august. min gl sagsbehandler ssagde ellers den var 100% hjemme. men nej jeg skulle i arbejdsprøvning gerne inden for mit område men med flere administrative opgaver. Jeg har dog en del kognitive problemer og fandt det tåbeligt at jeg skulle prøves i dette.
D 14 august siger kommuen at de er villige til at genåbne min sag hvis jeg får lavet en neurologisk test. Dette trækker de tilbage en uge senere.
Jeg laver en klage i samarbejde med bupl og får afslag igen.
Jeg får ny sagsbehandler.. et kæmpe fjols som mener jeg slet ikke er berettiget til fleks. fik bla 8 sidders artikler hjem om folk der havde fået afslag. go nat læsning :rolleyes:
Jeg har en psykolog , min egen læge, en fysioterapaut som har lavet en APV som er ansat ved kommunen, en neurolog og nu en neuropsykolog som siger mine skader fra piskesmældet er varige og de anbefaler jeg ikke kommer i arbejdsprøvning. da jeg ikke kan klare det.
Jeg har et fast arbjede hvor jeg har været i godkendt arbejdsprøvning i 1½ år. jeg magter at arbejde 18 timer. vi har prøvet mange ting og jeg har nu et arbejde som er tilpasset mit heldbred. jeg har skønne kollegaer som støtter mig og jeg føler jeg bidrager med noget.
Var ved neuropsykolog og få taget en test sidste mandag. den viser jeg har problemer med hukommelsen, indlæring, koncentration og hurtig træthed. Var over bevist om at nu måtte de da give mig fleks..
Næææ min skod sagsbehandler har skrevet til lægekonsulenten at han gerne ville ha hans mening om testen.
Nu har jeg sp fået afvide at jeg sagtens kan klare en længere arbjedsprøvning. jeg er så ung og kan sagtens klare en revalidering - det sagde neurologen at jeg ikke kunne..
Min sagsbehandler siger hver gang : du kan jo bare hoppe ud af systemmet og leve af dine 20 timer..
og ved du hvad.. det bliver enden på det.. min psykolog har skrevet at jeg er tæt på en depression pga denne sag..
Jeg vil bare ha ro.. jeg har kæmpet i knap et år.. ikke længe i forhold til mange af jer.. men mit heldbred og min familie er hårdt ramt.. jeg trænger sådan til ro.. helt ro..