må det være mig tilladt og bede om en modydelse, (dette til trods for jeg ikke kan hjælpe dig…:):)..)…
vi er en del der er blevet smertepatienter efter ARBEJDSSKADER sket i perioden 04-07.
vores eneste forbrydelse var at vi stod op hver morgen, og passede vores JOB…
vi har derefter været involveret i en arbejdsulykke/skade… og vores arbejdsgivere har ikke overholdt loven/anmeldelsesPLIGTEN… på et år…
synderne og dermed de “straffede” bliver vi … som har en anmeldelsesRET…
men intet uråd har anet, i den tid vi har været syge, og smidt rundt i systemet, og kæmpet som indestængte minearbejdere, for og komme retur på arbejdsmarkedet…
da dette så desværre ikke er lykkedes, må man derefter stiltiende (mere eller mindre). se til at ens skadesag ikke kan behandles .
da din arbejdsgiver har forbrudt sig mod loven… men “bøden” skal vi BETALE…
vi er flere 1000 der kan give dig en superhistorie… og det er MED SMERTER… med nedture… med depresioner af formater der vil noget… det er simpelthen læsestof…
der vil få cammila eckbergs krimier, til og ligne tintin hæfter…
jeg kan, hvis du er varm på emnet love dig du kan som j.v.and vælte dig i vaskeægte gysere… jeg vil gerne selv melde mig som “objekt”… læs historien om doris i 3Fs fagblad… min er mage til … jeg tror såmænd også doris gerne stiller sig til rådighed..
jeg ved ikke om denne “kartoffel” er for varm, eller simpelthen ikke avanceret nok, til og kunne vække den gamle hæderkronede “berlingers” tilhængere/læsere…
men jeg kan LOVE dig nogle historier som bestemt ikke er til godnat-læsning for børn…
var dette noget…???
mvh eders ace dk… disponent for varen…