Jeg tror Lille Lars har et snarligt valg oppe i ærmet, og at han nu tyvstarter, sin valgkampagne, endnu inden han har udskrevet valget.
Turneen skal med sikkerhed gå ud på at kapre vælgere, og forsøge at præge dem inden andre får en chance.
skla du ikke regne med for alle sgu godt det andet sted er ikke bedre de er begge lige meget fulde of **** det er det eneste de kan lukke ud love og love gør desvære aldrig ngoet ved det jeg sætter mit kryds samme sted som jeg gjorde første gang som 18 årig
Jeg vil godt vædde 1000 kr. med hvem som helst på, at der ikke bliver udskrevet valg i efteråret 2010 (september, oktober, november) spændt på at se om nogen tør tage handsken op.
om det er helle pia eller hvad de hedder de skulle prøve at have en kontanthjælp at leve for med børn osv så er det sgu slut med suzi eler hvordan det staves.men min menign er det er ikke kontanthjælp størelse der er problemet vi skla være glade for vi får penge kan gå til lægen tage på sygehuset osv det er de priser moms osv der er på alle ting vi skla spise sund helt enig hvorfor skla det så koster 65% mere at handle sund istedet for køber folk det billige der er ligeså godt kvalitet men ikke fedt % osv giv en gulerød til dkder er mange ting der ville hjælpe
Jeg ville så men gerne vædde, men jeg kender mig selv jeg kunne aldrig finde på at modtage pengene skulle jeg vinde. Det har jeg aldrig kunnet, for jeg får ondt af taberen. Og derfor lavede jeg mit sidste væddemål da jeg var 16 år gammel.