Hej alle!
Lidt forsinket vil jeg fortælle, at jeg endeligt, efter rigitgt mange års kamp, er blevet tilkendt ftp pr. 1.11.10 - endda på en §17 ansøgning! Det hele gik så hurtigt til slut, og jeg startede mit liv som ftp’er med en ordentlig nedtur, så det er først nu, det er begyndt at gå op for mig, at min kamp er slut, og jeg nu kan koncentrer mig om at passe godt på mig selv.
For at det ikke skal være løgn, så søgte jeg gældssanering hos skat’s indrivelsescenter umiddelbart efter tilkendelsen og fik - efter blot 5 ugers sagsbehandling! - brev kort før jul om, at al min studiegæld og licensgæld var eftergivet. Sikke en fantastisk julegave!
Jeg har været så heldig, at jeg er blevet mødt og hjulpet af mange søde, men også et par mindre søde (:o), mennesker på min vej og i min kamp mod et ufatteligt tungt og firkantet system, der for mig har betydet, at jeg blot er blevet endnu mere syg. Jeg er taknemmelig for al den hjælp og støtte, disse gode mennesker har vist mig. Også en kæmpe TAK til alle jer på k10, der med ildhu og stædighed hjælper andre i samme båd. Jeg har måske ikke været så aktiv med at skrive herinde, men jeg har lært så utrolig meget af at læse andres indlæg og svar - så meget, at min sagsbehandler har kaldt mig ekspert!![]()
Jeg håber mit indlæg kan være en lille opmuntring til alle jer, der stadig kæmper en hård kamp både med sygdom, men også mod et tungt system - tingene kan lige pludseligt vende til det bedre! Jeg ønsker jer alle held og lykke og kræfter i jeres kamp for et tåleligt liv!
:kram: