desvære er det ikke kun regeringen der gør det selve komunerne og deres måde at bruge penge på omg siger jeg bare 200.000 kr på siooetov til alle andsatte j o jo det skete her eller alle skulle gå ned i løn i en komune men bormesteren satte hans løn op med 500.000 kr jo jo osv
[QUOTE=superkok;127379]vil det sige det er kun hvis det er helle der siger det at du vil sige velkommen eller hvad bare nyskærig (staves] lol ![]()
[/quote]
Meh… nej ikke ligefrem :S - jeg har bare meget svært ved at se lykke komme med noget i den boldgade, indtil nu har jeg ikke set ham tænke på andet end penge i det store hele…
Og sagde jeg heller ikke vidst - jeg skrev jeg ikke kunne se det ske, ikke at det var en realitet, så ved ikke hvad det skulle til for egentligt, men fint fint…
som sagt jeg stemme rød selvom jeg har meget svært ved se se ret meget godt i det de vil osv prob er den ene siger noget godt så noget **** så siger blå noget godt så noget **** gr sgu ikke til at finde ud af så vi holder os til hvad vi altid gør
men tilbage til groteske overpriser vandmalon til 94 kr igen komunernes såkalde ****e overpris indkøbs ordning det var i kontant for et stk tid siden men glemmer stadig ikke lars lykke sige jeg er i arbejdstøjet jo jo jo i smoking og slips noget af en gang arbejdstøj han har lol