Han er bare SÅ dum - han finder ikke ud af hvordan virkeligheden er i samfundet før han selv ligger med snuden i vejret og ikke kan en skid… men han har sit på det tørre.
Hans ministerpension skal nok holde ham ovenvande…
Hmmm, Kom til at tænke på noget min læge sagde, da jeg beklagede mig over at min sagsbehandler havde taget “fusen” på mig og havde skrevet alt muligt som ikke passede (den historie skal I, på et tidspunkt, nok få :mad:)Min læge sagde, at sagsbehandlerne kun var dårlige, når de havde en dårlig leder/ledelse. Og så er det jeg kommer til at tænke på nedslidte skoler, nedskæringer i hjælpen til de ældre, en forfejlet politireform, manglende uddannelse af hospitalspersonale samt penge til sygehusene, forfejlet kommunalreform med store menneskelige omkostninger til følge osv. osv.KHF kan jo ikke være bedre end sin leder, som jo er landets statsminister, vel:rolleyes:?Hvis det var sket i en privat virksomhed, vil jeg vædde med at de var blevet fyret på gråt papir; men det er jo desværre den danske befolkning, der stemt dem ind, og vi er så dem, der må døje med regeringens inkompetence :eek:Eller hur?
:kram: til jer alle Hyanna
Kan altså ikke nogen gange lade være med (når jeg synes at jeg har hørt tilstrækkeligt “brok” eller modsat rundt -tilstrækkeligt selvpraleri) at kommentere: “Tja, du har vel selv sat dit kryds på stemmesedlen”