mette er dobbelt moralsk" hendes børn går på privat skole da hun syndes det passede bedst efter datterens behov udtalte hun sidste år i nyhedderne.
og nu skal de unge,syge,svage m.m der ikke selv har valgt hvordan deres hverdags liv skal sparkes mere til. hun kommer selv fra det svært belastede" kvarter i Aalborg. har gået i skole med børn fra svært belastede hjem. boet og opvokset i en getto-beton blok og ikke mindst" gået i komunal" folkeskole. hun skulle skamme sig. og det er ikke noget jeg tror" det er noget jeg ved. føj" hun skulle skamme sig.
[QUOTE=jjsonn;202723]Syntes ikke om vi bruger politikernes børn som eksempel.
der kan være mange grunde til hendes datter går i en privat skole, som ikke rager andre.
Unskyld det er bare min menning, at børn ikke skal rammes lige meget hva deres forælder er.
[/quote]
hej igen !!
det kan jeg godt følge dig i" men der er ikke" nogle specielle grunde til barnet går i privat skole. det er heller ikke en af årsagerne til barnet går i privat skole.
det drejer sig om antallet af elever i klasserne. så sparke på folk der ligger ned i forveje er er hun god til. det er heller ikke noget jeg tror" det er også noget jeg ved. men hun er son alm. person er hun ok nok.
mvh. Annech.
og hvis der var et problem med barnet, ville hun næppe sige det offeligt, vi har valgt en privat skole fordi vores ene pige ikke er så stærk psysisk, men det ville jeg da aldrig udtale i en avis eller lign.
OMDREJNINGSPUNKTET er vel ikke, at nogen sætter deres børn i en privatskole… -men derimod om; at “nogen” kæfter op om; at det er asocialt når vi andre vælger privatskolen o:o:o