Jeg bliver helt misundelig
Men ja det er vel lidt mærkeligt, for nu går det op for dig at du ligepludelig har fået din ftp
Der går jo sport i det, når man skal kæmpe mod systemet ,-)
Regner selv at jeg får min ftp i år, og vi er allerede ved at købe campingvogn som jeg skal have tiden til at gå med
[QUOTE=HJD;116336]Ja, med tanke på Helle, der lige har fået sin pension endnu engang tillykke til hende.., så har jeg lige raskmeldt mig ledig i A-kassen, da Kommunen har dømt mig rask og klar til arbejde under ordinære vilkår trods arbejdsmedicinsk er af strengt modsat overbevisning, men kan ikke gøre mere lige nu, så må jeg tage det som det kommer…men alligevel er det en ny form for frihed, slipper nu for at vågne om nat/morgenen med sug og klump i maven og ditto ved tlf. kimen i frygt for at det er rådgiveren der ringer… men trods alt alligevel en vis frygt for ikke at kunne klare det.’
For rask, det bliver jeg aldrig…har ekspertens ord for det.
[/quote]
HDJ - arbejdsmedicinsk er desværre ikke nok - du er nød til at have din læge og mindst 1 helst 2 speciallæger der bakker dig op!
Ikke raskmelde dig …for guds skyld - men søg din læge og sæt disse ting i gang - hvis du eller din læge ikke allerede har gjort det!
når man får den besked ang FP,så skal den lige ind og vænne,på lystavlen .
jeg selv blev tilkendt FP maj 09 og der gik det meste af 1 år,inden jeg havde,fået indstillet min “hjerne” i den retning,der hed,at jeg ikke mere skulle jagtes med diverse breve,aktivering mm. fra det sociale system.
jeg forvalter mit liv nu,som jeg magter
held og lykke til nye kommende FP’er,samt dem som må igennem den svære tid, om man er købt eller solgt.
at få tiden til at gå er intet problem,især når man kan forvalte den,som man har overskud til.
Piacp har ret du må ikke meldle dig ledig i gennem a-kassen pga din kommune siger at du er rask og ikke kan få sygedagpenge hos dem mere, men din sagsbehander kan søge om forlængelse op til ja ½ år og måske mere
Ja jeg har været på sygedagpenge i 2.år og har lige fået forlænget det med et ½ år mere
knus mig