I dag er det så min allersidste dag som kontanthjælps modtager I morgen er jeg pensionist… en ret så underlig tanke Hvad i alverden skal jeg få tiden til at gå med nu hvor min lange kamp med kommunen og div aktører er slut ?
Et eller andet sted kommer jeg nok til at savne det gg og så alligevel ikke!!!
Jeg er ved at vænne mig til tanken om at NU bestemmer JEG, jeg kan gøre som JEG vil uden at skulle stå skoleret på kommunen, de dage hvor jeg har det skidt behøver jeg IKKE kæmpe en kamp for at komme ud af døren af frygt for at blive trukket fordi jeg ikke møder op, eller spørge om jeg må dit eller dat…
Siden jeg fik brev om at nu var det overstået og jeg fik mit liv tilbage er der bare så mange tanker der har fløjet rundt i hovedet på mig, nu er jeg bare spændt på mødet d 11/8, og så begynder mit nye liv som pensionist
Rigtig god weekend alle, og til jer der stadig kæmper … held og lykke :kram:
[QUOTE=Helle Smith;115991]I dag er det så min allersidste dag som kontanthjælps modtager I morgen er jeg pensionist… en ret så underlig tanke Hvad i alverden skal jeg få tiden til at gå med nu hvor min lange kamp med kommunen og div aktører er slut ?
Et eller andet sted kommer jeg nok til at savne det gg og så alligevel ikke!!!
Jeg er ved at vænne mig til tanken om at NU bestemmer JEG, jeg kan gøre som JEG vil uden at skulle stå skoleret på kommunen, de dage hvor jeg har det skidt behøver jeg IKKE kæmpe en kamp for at komme ud af døren af frygt for at blive trukket fordi jeg ikke møder op, eller spørge om jeg må dit eller dat…
Siden jeg fik brev om at nu var det overstået og jeg fik mit liv tilbage er der bare så mange tanker der har fløjet rundt i hovedet på mig, nu er jeg bare spændt på mødet d 11/8, og så begynder mit nye liv som pensionist
Rigtig god weekend alle, og til jer der stadig kæmper … held og lykke
[/quote]
Hvor er jeg glad på dine vegne, Helle :kram:
Hvor er det skønt at læse et indlæg som dit -
det giver en et håb om at der findes gode mennesker,
der vil hjælpe andre gode mennesker.
Kææmpe tillykke med din sidste dag i det invaliderende system og
velkommen til din 1. fødselsdag som fp - tillykke med at du igen STYRER
for VIILDT
:kram:
jeg venter også bare på at min sag bliver sendt ind, den er godkendt af sagbehandler og har skrevet under på at den er færdig altså RP osv, min sagsbenadler kommer tilbage på mandag fra ferie også skal den sendes videre til ydelskontoret som indstiller en til FP, hvor de så skal kigge på den inden den bliver sendt til pensionsnævnet.
Ja, det tager tid før det synker ordenligt ind! Selvom det er lidt over et år siden jeg selv blev førtidspensionist, så er der perioder hvor jeg dårligt kan fatte mit ‘held’ og at jeg slap gennem nåleøjet…
Ja mange tanker til Huldra også, og alle jer andre der fortsat kæmper.
[QUOTE=Helle Smith;116176]Tak skal i have allesammen
Jeg har virkelig nydt dagen i dag sammen med datteren tog vi S toget gratis til Køge og spiste pitabrød gg
[/quote]
Tillykke Helle, husk at nyde det uden nogen skyld følelse over at du måske også bare får det bedre, for det er der jo også sandsynlighed for at du får, når nu du slipper får “presset”.
Og pita brød uhhmmm, jeg bliver helt lækker sulten. Skøøøønt at man får tid og overskud til at hygge med sine børn.
[QUOTE=Enteneller;116181]Tillykke Helle, husk at nyde det uden nogen skyld følelse over at du måske også bare får det bedre, for det er der jo også sandsynlighed for at du får, når nu du slipper får “presset”.
Og pita brød uhhmmm, jeg bliver helt lækker sulten. Skøøøønt at man får tid og overskud til at hygge med sine børn.
Kh. EE
[/quote]
Det høre med at jeg IKKE har kørt med offenlige transport i over 6 år, men med en ekstra Alopam så gik det og jeg er PAVE stolt
[QUOTE=Helle Smith;116182]Det høre med at jeg IKKE har kørt med offenlige transport i over 6 år, men med en ekstra Alopam så gik det og jeg er PAVE stolt
[/quote]
Klapper dig på begge dine skuldre - super godt gået!:kram:
Se bare hva en smule (nu bestemmer jeg selv) kan gøre
[QUOTE=helenekr;116032]Ja, det tager tid før det synker ordenligt ind! Selvom det er lidt over et år siden jeg selv blev førtidspensionist, så er der perioder hvor jeg dårligt kan fatte mit ‘held’ og at jeg slap gennem nåleøjet…
Ja mange tanker til Huldra også, og alle jer andre der fortsat kæmper.
[/quote]
ja man glemmer heldigvis hvad man har voret igemmen…var lige i borgerservise og po vej hjem gik jeg forbi jobcentret og se folk mylder ind og ud puha so flod tankerne ogso blev jeg rigtig glad for at jeg ikke venter flere breve for dem :eek: ps mit tastatur kokser som i kan se…
Ja, med tanke på Helle, der lige har fået sin pension endnu engang tillykke til hende.., så har jeg lige raskmeldt mig ledig i A-kassen, da Kommunen har dømt mig rask og klar til arbejde under ordinære vilkår trods arbejdsmedicinsk er af strengt modsat overbevisning, men kan ikke gøre mere lige nu, så må jeg tage det som det kommer…men alligevel er det en ny form for frihed, slipper nu for at vågne om nat/morgenen med sug og klump i maven og ditto ved tlf. kimen i frygt for at det er rådgiveren der ringer… men trods alt alligevel en vis frygt for ikke at kunne klare det.’
For rask, det bliver jeg aldrig…har ekspertens ord for det.
Hvis du nu ser FP, som en ny dør der åbner…
og inde bag den dør, er der bare super skønt!
…så tror jeg nok din tid vil flyve afsted!
UDEN det sk…
pres, stres, bekymring, angstfremkaldende,
trættende osv. stemning, som plager når man ikke er afklaret! (håber jeg og alle der har brug for afklaring også kommer dertil ;O)
Så stort tillykke!
og vær’ nu RIGTIG GOD ved dig selv og din familie!