Jeg personligt kan godt lide jeg kan se hvor folk er fra, fordi der er forskæld på kommuner, men også fordi jeg via k10 er randt ind i en fra egen kommune, med en sag der på mange måder minder om min egen, og sikke en befrielse.
Altså det godt nok at kunne side og se her at der er en i den anden ende af landet, som også døjer, men man føler sig nu stadig lidt alene, når det så er ens egen kommune kommer det pludseligt meget tættere på, og det er faktisk rart at vide at der sidder en ikke ret langt væk, og oplever det samme huld i hovedet som en selv.
Faktisk har jeg i mange år følt mig lidt meget alene, men min sag er også ret speciel, den er anderledes, eller rettere har været, for nu står jeg som mange andre, det så at støde på en hvor der er lighedspunkter, og så oven i fra egen kommune, det en ret fed fornemmelse.
MEN jeg er altså også helt med på at nogle ikke kunne drømme om at oplyse hvor i landet de er fra, og det har jeg fuld respekt for, for det er jo sådan set en privat sag.
At nævne person navne, er jeg lidt vævende, politikere borgmester jobchefer, er jeg ikke bange for at nævne, fordi det er deres ansvar at tingene fungere som de bør, det er intet personligt mod dem i den forstand, og selvfølgelig sys en med en råden sag at de er nogle bæhoveder, samtidig er det jo nemt nok at finde frem til de personer, hos de fleste brugere (dem der har oplyst hvor de er fra) altså deres navne er ligesom ikke særlig hemmelige. Mens sagsbehandlerenes navne, er jeg mere påpaslig med, den er svipset en gang, men man er jo kun menneske.
Grunden er ikke at jeg vil beskytte dem, altså de kan for pokker da bare følge loven og behandle folk ordentligt, det er ikke så svært, og er det chefen, må de slæbe den op af i stedet ned til lille mig, basta., men derimod min egen beskyttelse, fordi de har svært ved ikke at tage tingene personligt (ikke dem jeg har haft kontakt med) og det giver altså tilbageslag, det har det gjort for mig en del gange, og af skade bliver man jo gerne klog ss