Notat fra praktik

Men, da jeg blev ansat i flexjob, og de to andre, der var gamle i firmaet skred, så skev den ene en udtalelse til mig, som jeg først var ret sur over, men det, han skrev,:slight_smile: passede på mig. Jeg har meget brug for stabile og forudsigelige arbejdsopgaver.

Han skrev den, da han vidste chefen aldrig ville skrive noget.

Så- jeg har da brugt den “anbefaling”. Men det var praktik.

[QUOTE=Vovse;243360]Ååh jo.:wink:

Netop derfor blev jeg så overrasket over, at møde en både kompetent, rar og fornuftig konsulent, og så hos en anden aktør.:stuck_out_tongue: :smiley:
[/quote]

Hej Vovse

Vil du fortælle os hvad den ’anden aktør’ hedder ?
En konsulent som både er kompetent og fornuftig er en sjældenhed hos privat aktør.
Andre medlemmer af K10 kan prøve om de kan overtale sagsbehandler i kommunen til at bruge aktøren som du har god erfaring med.

Ekseleven

Det må jeg jo så gøre,fik lige mail fra min sagsbehandler i dag og der stod.

Jeg vil bede dig lade være med at bekymre dig om sagsbehandlingen af din sag. Jeg skal nok bede om det nødvendige både fra læge og arbejdsprøvninger

[QUOTE=ekseleven;243568]Hej Vovse

Vil du fortælle os hvad den ’anden aktør’ hedder ?
En konsulent som både er kompetent og fornuftig er en sjældenhed hos privat aktør.
Andre medlemmer af K10 kan prøve om de kan overtale sagsbehandler i kommunen til at bruge aktøren som du har god erfaring med.

Ekseleven
[/quote]

Firmaet eksisterer desværre ikke længere.:frowning: :frowning: :frowning:

Kort efter at jeg var tilkendt fp valgte kommunen en anden samarbejdspartner, så firmaet lukkede.

Så’n er det s’gi altid når noget fungerer.:mad: