[QUOTE=køkkenleder;117620]Er det i orden, at ens sbh. faktisk aldrig skriver noget til en, men kører hele sagen pr.tlf.
Sygedagpengestop ( uden at have set rp,varsel eller partshøring)?
Søge ftp pr. tlf. § 17 (uden at have fået noget på skrift el. vejledning)?
Indkaldt til partshøring i morgen ( 1 time afsat ) uden at have set rp.i forvejen?
Ringer og fortæller at der er kommet nye papirer fra både læge og sygehus, som gør at både sbh. og lk nu anbefaler ftp. Det er jo sådanset godt, men er det i orden ikke at skrive sådanne beskeder.
Jeg har mailet til sagsb. for at høre hvordan sagen går, og at jeg kunne ønske lidt mere vejledning.
Hun har svaret. Min sag for 24/8. men derefter ringer hun kun igen
Hvordan gør jeg med partshøringen i morgen ?
Hvis det er mange sider kan jeg jo ikke nå at læse det og forholde mig til det.
Jeg er på stærk smertestillende medicin ( konsentrationsbesvær ), jeg har ingen som kan gå med og min fagf. er i kbh. og jeg bor i jylland.
Håber at der er nogen som kan give mig et godt råd.
Køkkenleder:confused:
[/quote]
Jammen - du må jo evt. bede din sbh om at sætte mere tid af - så i sammen kan gennemgå det hele ?
Mener det vil være det bedste - i henhold til koncentrationsbesværet.
Måske du kunne optage jeres “partshøring” med den “undskyldning” at du ikke kan koncentrerer dig eller huske så godt?
Ang. din fagforening…så må de skisme da ha en afd. herovre?
Eller en socialrådgiver tilknyttet der kan hjælpe dig ?
Ring lige i dag?
Måske mødet skal udsættes, hvis fagforeningen kan finde en bisidder?
Men men men…når de nu anbefaler en fp til dig, er det med bisidder og de gamle “sager” så virkelig vigtigt?
Du er nok nød til at opveje hvad der er bedst for dig, lige nu?
Evt. kan du skrive en notabene til den partshøring, at du er stærkt utilfreds med at al kommunikation er foregået pr. tlf og at du ingen skriftlige aftaler har, eller for den sags skyld referater af jeres møder/ tlf samtaler …
Der skal nok komme andre forslag - jege r ikke så klog…indenfor love og regler - nemlig
Tænker mere på det menneskelige.