Risa
2. Juli 2012, 17:48
1
Hov! Dét havde jeg ikke lige forventet at se! En radikal, der kritiserer skattereformen:
Radikal kredsformand: Regeringen har udløst panik og afmagt
- Nu har vi i ti år vandret i en VKO-ørken og håbet på nye tider, nye tilgange - en ny begyndelse sammen med S og SF - og hvad får vi så - en regering, som har udløst en angst, panik og afmagt hos dem, som er afhængige af hjælp fra os andre, som er uden sidestykke i nyere tid, skriver Mai-Britt Schultz, der forstår »mindre og mindre« af den tilgang de Radikale og resten af regeringen har til de svageste
http://www.b.dk/politiko/radikal-kredsformand-regeringen-har-udloest-panik-og-afmagt
Gad vide, om det så er en enlig svale, og hun også bliver banket på plads af MV…?
:kram:
Ninja
2. Juli 2012, 18:16
2
Njaaaa, jeg faldt faktisk også over en blog fra en temmelig ophidset Radikal’er…men måske et svalepar??
Risa
2. Juli 2012, 18:18
3
Huh?! HVem Helene? Hun/han må frem i lyset!;)
halse
2. Juli 2012, 18:27
4
Måske hun skulle have læst lidt mere omhyggeligt på lektien inden hun meldte sig ind.
De radikale har alle dage stået for en yderst usolidarisk social og fordelingspolitik.
På dette område er de efter min mening kun overgået af liberal alliance.
Ninja
2. Juli 2012, 20:10
5
[QUOTE=Risa;232079]Huh?! HVem Helene? Hun/han må frem i lyset!;)
[/quote]
Sådan noget må du ikke skrive - jeg har svedt tran for at finde bloggen, men uden held…indtil videre:D
Risa
2. Juli 2012, 20:21
6
Åååh, undskyld, Helene!:kram:
Har også ledt, men uden resultat… Kan være h*n ombestemte sig og fjernede blogindlægget…
Ninja
2. Juli 2012, 20:30
7
Ja, måske blevet truet på livet til at fjerne den, hahahaha…
halse
2. Juli 2012, 20:45
8
[QUOTE=Risa;232120]Åååh, undskyld, Helene!:kram:
Har også ledt, men uden resultat… Kan være h*n ombestemte sig og fjernede blogindlægget …
[/quote]
Det lyder sandsynligt , hun er jo radikal