Har søgt på forum og google men kan ikke finde noget der bare er i nærheden af at værre en smule specifikt.
Jeg har fået anerkendt 15 % mengrad PTSD og 50% midlertidig tab af erhvervsevne.
I forbindelse af mit tab af erhvervsevne er jeg blevet tilkendt løbende erstatning.
Er tilkendt revalidering, med økonomisk hjælp til ekstra bolig og transport (uddannelsen ligger i den anden ende af landet og findes ikke andre steder) og også til bøger etc.
Spørgsmål:
Kan den løbende erstatning modregnes i revaliderings ydelsen (den er over 10.000 pr md før skat)
Kan den modregnes i den hjælp til ekstra bolig, transport etc.
Når man modtager offentlige ydelser, er man jo forpligtet til at oplyse om ændringer i ens økonomiske forhold. I den forbindelse vil du i al fald få en afgørelse.
Det er fordi den er midlertidig, tror jeg, for jeg får den også løbende indtil min sag blir helt afgjort.
Jeg er også på revalidering, forsikringsselskabet skrev til kommunen, for at hører om de skulle have nogle af dem.
Så måske de gør det samme for dig
Jeg har selvfølgelig oplyst kommunen om det. Og så vil de jo komme med en afgørelse.
Mit spørgsmål er jo så hvad de må.
Må de skære i min revalidering og eller må de skære i de tilskud jeg får?
Synes nu det er ok hvis de skære i mine tilskud, men vil da blive ked af at skulle bruge min erstatning som i grunden skulle bruges til at betale al den gæld jeg har fra da verden væltede fo mig.