[QUOTE=grå i toppen;115202]jeg tror mere og mere på hvad kommunen og pension teamet siger,når de siger at man bliver bare mere forviret herinde…:eek:
jeg søgte en §17
jeg kunne komme tilbage på sygedagpenge.
og pension teamet søgte efter flere oplysninger selv om det var en §17
[/quote]
Du søgte en § 17 og kunne få dine sygedagpenge tilbage … søgte du den § 17 på forliggende grundlag , søgte du den mens din sag om sygedagpenge stop lå i beskæftigelse ankenævnet ?
Når man søger en § 17 på forliggende grundlag siger man jo at man ikke selv mener at der er nogen arbejdsevne tilbage og ja man burde vel så kunne få sine sygedagpenge tilbage hvis det er kommunen der har forsømt sin opgave med at afklare , men det skal man så kunne dokumentere …
Og ja jeg bliver også tit forvirret når man sidder og læser folks svar, men mange gange så skyldes det at man jo sammenligern med sin egen selv om den ikke er 110% magen til …
feks sådan som du nu gør , du fik dine sygedagpenge tilbage og du havde søgt en § 17 men var det under samme omstændigheder som Sandie ?
@Sandie75
Jeg ville lige fare lidt med lempe hvis jeg var dig …
for det man søger er jo en § 17 på forliggende grundlag og det vil sige at ALT arbejde stopper kommunen indhenter IKKE flere papir på dig når du har søgt denne…
Jeg ved ikke hvad der er galt i din sygedagpenge sag men hvis de har stoppet dine sygedagepenge uden at have indhentet div lægepapir og status så formoder jeg at du har skrevet det i din anke , og hvis b-nævnet giver dig ret i det så kan det sagtens tænkes at de sender din sygedagpenge sat tilbage til kommunen med besked om at udrede dig ordentligt i henhold til gældene lovgivning og så vil kommunen den vej være tvunget til at indhente de status der er …
Jeg ved ikke hvornår du har anket , men jeg ville personligt vente til der var faldet en afgørelse i den sag ..
Kunne du ikke bruge tiden på noget konstruktivt , feks kan du selv samle alle papir ved at søge aktindsigt hos div læger og behandler , og det skal så samles sammen og kopieres og gøres klar til kommunen på den måde kan du få sammenfattet nogen af alle de papir der mangler , bare et foreslag