[QUOTE=KatrineB;237358]Te-pigen
Ja jeg har arbejdet fuldt ud den tid jeg var på arbejde pånær lige et pat enkelte hensyn ingen stres/tunge løft og så arbejder jeg ikke så hurtigt som normalt.
[/quote]
Ja,men ingen stres ingen tunge løft og du arbejder i et langsommer tempo,der er jo dlige det som gør at en arbejdsskiver vil sige at de 16 timer er lidt mindre værd…
Men sådanne er det og det skal du abselut ikke lade dig værken stresse af eller lade dig presse af.
Det gælder jo om at finde en arbejdsskiver der kan bruge lige netop det du kan levere og komunen job på særlig vilkår skal hjælpe dig med det.
Men du skriver “de” har tvunget dig til at levere 25 timer.DET kan de ikke hvis du ikke kan magte så mange timer så må du sige det,jeg ved godt de prøver at klemme folk til flere timer i præktiker.
Jeg har været uden job i 8 år og været sat i præktik også i samme kæde.
Du skal be om,nej du skal tage de pauser du har brug for ,hvis der er lyft der er tunger end du vil byde din ryg eller hvad det er der gør det,så be andre om at tage det.også om det betyder du skal stå og vente-sener kan man jo tale om det er det rigtige sted at være da der er mange forhentninger i lige det job. Du skal passe på dig selv for der er ingen andre der gør det,og ingen andre kan mærke hvordan du har det så det må du sige til jobkonsulenten,vil denne ikke høre efter så tager du en snak med din sagsbehandler…den vej har jeg måtte tage flere gange.
Mange gange smides man bare ud i et EVT.job/praktik fordi man skulle ha været arbejdsprøves inden en bestemt dato,når de ikke det,smider de en i arbejdspraktik 4 uger,med hendblik på afst arbejde,på den måde har de gjort med mig gemmen 8 år.
Jeg skulle nu være godt igang med en arbejdsprøvning,men de har “glemt” mig så jeg regner med at jeg igen kastes i en praktik af den slags.
du må sige til og fra som du har brug for ,og bliver du ikke hørt må du gå vidre med det.
er du hos Anden aktør,der har både jobkonslent og en sagsbehandler der ikke er lydhør så kontakt evt. den du har på komunen,det plejer jeg at gøre ,dine skånehendsyn skal der tages hensyn til.