Py ha, Nessa, det vil blive en temmelig lang historie, men for your eyes only
-skal jeg forsøge med den korte version 
INTEGRO overholdt INGEN af spillereglerne på arbejdsmarkedet, sådan!
Hvis du bruger søgefunktionen herinde på ordet INTEGRO + buster fx ja, så er jeg sikker på at der dukker noget op 
Kan kort sige at den “sagsbehandler” som INTEGRO spillede ud med, ja, hun var da for viderekomne, mildt sagt!
Hun var endda så fræk at ringe hjem til min mand, da han ikke var mødt op til tiden(gr lammede ben bla.!) at skælde ham ud som et andet lille barn!(Øh, min mand har været på arbmarkedet i 30 år ca!)
Hun nægtede at viderebringe noget som helst skriftligt til min mands partsrepræsentant da hun udtalt: “ikke havde pligt til dette!” (JO DE HAR!)
SUK, det var en…øhh…“oplevelse” og en uforskammet nedværdigende, stupid adfærd :o
LYT til Hejdiens gode råd og HUSK, det er SAGSBEHANDLERENS ANSVAR at alle disse spilleregler, aftaler mv blir lavet og OVERHOLDT!
(OGSÅ Hejdiens råd i din anden tråd -vigtigt!)
Har du fået lavet en kontrakt der sir: formål, tid, sted og HVEM er ansvarlig i tilfælde af?
Det glæder mig at du allerede nu, stiller spørgsmålstegn ved tingenes tilstand, bliv ved med det.
Du HAR rettigheder og dem skal du saft susme mig holde fast i - men som du også selv sir, det kræver sin m/k 
Der er jo en grund til at du er sendt videre i systemet ikk´
OG, lad endelig ALLE på kommunen vide hvad der foregår, helt sagligt og gerne med § og det hele, for ALLE skal overholde lovgivningen OGSÅ Anden Aktør!
Held og lykke med INTEGRO og husk, nu véd du jo at k10 er lige hér, har du brug for hjælp ikk´
Ps: når du allerede nu véd at der er ting som er totalt urealistiske, jamen, så skal dette jo ændres OG dette skal jo også indføjes i din Resourceprofil(som jeg formoder du har?). Hvis de IKKE vil det, ja, så er det klart at du ikke skal skrive under: det er jo en arbskontrakt man indgår!