[QUOTE=Enteneller;212562]Ja det er irriterende når der er “udfald på linien” indimellem og det man så har skrevet forsvinder.
Det er godt at du får noget hjælp i forhold til din søn nu, for det syntes jeg at kunne læse at du gør i form af at han er flyttet hjemmefra, til et hjem vil jeg formode?
Kommunen kommer ikke og siger til dig at du da også burde have haft hjælp ikke mindst økonomisk og deslige. De kører efter en afklaring af dig og din arbejdsevne. Du kan vælge at medvirke så godt du kan og hvis du ikke kan så bør du sygemelde dig og bede kommunen tage kontakt til dine læger.
Hvis du er i stand til at følge praktikken/ arbejdsprøvningen igen, så gør dette og orienter kommunen herom. I denne skal du gøre hvad du magter med sørg såvidt muligt for ikke at overskride dine grænser. Det er meget svært og ofte mærker man først senere, når man har overskredet dem.
Det vil ikke hjælpe din sag at du begynder at diskutere med kommunen omkring din søn og at de ikke kan skyde skylden på ham. Det er klart at det det har været en belastning og sikkert også stadig er det i nogen grad, men du bliver jo ikke wupti rask efter han er flyttet, vores børn er jo stadig vores børn. Det for naturligvis for dårligt at kommunen bruger ham som “skyts” i din sag, men jeg syntes at du skal lade det ligge og koncentrere dig om din sag i stedet.
Jeg ved af erfaring at det bliver svært at komme igang med praktikken/ arbejdsprøvningen igen, men hvis du kan så bør du gøre det og derved få sat ord på dine skåne hensyn og hvad du magter, således at der kan komme en afgørelse på din sag.
Hvad siger din psykiater mht. arbejdsprøvningen for fortsættelse af samme?
[/quote]
tak for dit svar endnu engang.
Ja min søn er pt flyttet på skole har selv kørt intensiv indkørsel på ham til det nye sted hele jan. derfor har jeg også brugt alle mine resurssor på dette.
har været hårdt at skulle deltag i møder om afklaring af søn fremtid samtidig med jeg selv er blevet syg så har været mange op og nedtur i mit lange syge forløb. men udfaldet er godt for alle parter ham os herhjemme og nej han skulle ikke komme hjem igen.
men jeg bliver ikke bare rast selv om han er flyttet ang, min nedtur har jeg haft tæt kontakt med læge som siger kommunen må give mig lidt luft pga presset sition, hvilket jeg orientert sb om og de var velkommen til at kontakte lægen for nu attest.
psykiateren jeg har været til 1 samtale og kommunen sente mig til denne.
ham skriver selvfølgie en masse men ang jeg vurder samtidig at jeg i begyndelsen af 2012 vil være i stand til at påbegyndte funktionsafklærende foranstalninger, primært med betydelige skånehensyn omkring reduceret arbejdstid. skriver også sidst i kónklusion jeg forvente at jeg genvinder sit habituelle funktionsniveau indenfor en tidshorisont af 6-9 mdr. Jeg gentager, at dette klart forudsætter , at navn aflastes i forhold til plejeopgaver i forhold til retaderede søn
han har også givet mig 2 diagnoser