tuxon rigtigt godt spørgsmål men da også et spørgsmål der kalder på eftertanke hvis det forholder sig sådan at bruger ikke tør at skrive herinde fordi de er bange for repressalier fra kommune eller i nogen tilfælde arbejdsgivere. 
Jeg har prøvet det som ejer af siden her, det vil sige at jeg af en jobkonsulent da hun var ude og lave kontrakt med mig og min chef, mente at det tilkom hende at bede mig om at lukke K10 og dermed spare lidt tid, på den måde mente hun så at jeg kunne gå op til 25 timer mindst om ugen, for K10 måtte da også kræve en del…
Mit svar på det var at det gjorde jeg så snart hun skrev det ned til mig og skrev ned også på hvilke grundlag og lovgivning hun henviste til når hun mente at hun havde beføjelser til at fortælle mig hvad jeg lavde i min fritid :@
Og samtidig så kunne hun jo ikke ane en fis om hvornår jeg var på K10 mange gange så er det kun weekender og når jeg ikke kan sove om natten men netop fleksjob er jo tilkendt for at man også skal kunne fungere hjemme efter arbejdstid , og om jeg nu har lyst til at have en hjemmeside eller om jeg vil gå til stramaj det rager hende ikke en s***
Når det så er sagt så vil jeg også sige at jeg godt er klar over at vi både har fagforeninger , politikkere , sagsbehandlere , osv med på en lure herinde (vinker da lige til dem ) men at bruger skal være bange for at skrive om deres sager af skræk for hvad de så vil blive budt hvis de genkendes det er godt nok for strengt ( og jeg siger ikke brugerene er parnoide, jeg tror det skam gerne ) jeg har også hørt fra bruger der har fået problemer med arbejdsgiver fordi de skrev herinde, og sådan skal det ikke være…
Der er flere måder vi kan omgås det problem på , feks så kan jeg kun anbefale at man IKKE skriver sin kommune i sin profil , at man laver lidt om på historien så man stadig kan svares på sin problemstilling men ikke så nemt kan genkedes og ikke mindst så kan man hvis den er rigtig slem sende sin historie til admin saturn som jeg kan garentere for kan lave jeres historie om så i ikke kan genkendes…
For dem som kender loven, og som har nerver til det, der kan jeg kun anbefale at man tager alle detaljer med i sin historie altså ikke gemmer sig (selvfølgelig kun hvis man er tryk ved det ) og på den måde viser at også os der er syge og fanget i det danske system faktisk også har en ytringsfrihed, og når og hvis man støder ind i trusler om at de tager vores levebrød , så bed om at få det på skrift også efter hvilke love de mener sig i stand til at gå ind og røre ved vores levebrød fordi vi tillader os at brokke os når arbejdet ikke gøres ordentligt ..
jeg håber ikke for mange har det som tuxon, det ville være tragisk hvis det lykkedes systemet at lukke på munden på dem der har noget på hjertet :@