[QUOTE=Raadvild;114680]Løsning … ja, det er jo liige spørgsmålet : Løsning for hvem ?
Åbenbart er patientens ord ikke vægtet.
Jeg har udtalt min angst til pyskiateren - svaret var : Så, slutter vi bare her …
Det forstår jeg jo sådan set godt - problemet er bare at så bliver konklusionen på kommunen : Ingen behandling - ingen sygdom -Men det er jo langt fra sandheden !
Tinnitussen, udbrændtheden + behandlingen hos psykologen er der jo stadig og slidgigten i ryggen ligeledes.
Men tak for svar - kan se at det nok må blive løsningen - spis dem 
[/quote]
Hej Raadvild
Meget kedlig situation du er i. Genkender problemstillingen på egen krop.
Men som andre har nævnt, er der nok ingen vej udenom og prøve at købe dem.
Har du nogensinde prøvet lykkepiller før på din krop?
Jeg syntes du skal drøfte med psykiater, hvilke bivirkninger du vil undgå, så kan han/hun måske finde en “egnet pille”.
I starten får du sikkert lav dosis (1-3 mdr.), og du skal læse indlægseddel nøje omkring bivirkninger. For det er forskelligt hvordan de påvirker ens krop. Nogen bivirkninger tænker man måske ikke over.
F.eks. var en bivirkning for mig allerede efter 3 dages brug på laveste dosis, at jeg havde svært ved at få orgasme.
Jeg har prøvet 5 forskellige slags og alle uden positiv effekt. Bivirkningerne har jeg i nogle tilfælde hurtigt mærket (ekstra sved) og andre er kommet snigende.
Nu er min psykiater kommet med en udtagelse til sagsbehandler, at lykkepiller ingen effekt har på mig. Det er jeg dog ikke enig i, da de har påvirket mig negativt.
Men jeg kan trøste dig med, at bivirkningen "iritabel (kort lunte), svimmelhed, ondt i maven, nedsat orgasme, er forsvundet igen efter 3-4 mdr.´s ophør.
Jeg har hver gang modvilligt gået med til at tage lykkepiller hos den prakticerende læge, men han fik presset mig, for alle muligheder skulle være udtømte:mad: for at kunne få førtidspension.
Så når du begynder at tage lykkepiller, så vær hurtig til at opsøge læge/psykiater, hvis bivirkningerne er for store, da kræv en anden slags.
Og hjemme afgør du jo selv, om du vil være med til “deres forsøg”:).
Når du har fået en recept på en pille, kan det være en god ide at kigge på
http://www.medicinpriser.dk/ for det har sparet mig 40% af omkostningerne. Dem jeg havde fået udskrevet, var 60 stk. pakning og jeg kunne genbruge recepten 3 gange.
Men til min forbavselse da jeg tjekkede pillerne, kunne jeg se at hvis jeg istedet fik 100 stk pakning kostede det 2 kr ekstra i forhold til 60 stk.
Jeg gjorde apotek opmærksom på dette forhold og udleverede de billigste i 100 stk.
Et andet godt link fra et k10 indlæg, tjek om din psykiater/læge er i lommen på medicinalindustrien
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1367771.ece