[QUOTE=Solnedgang;171019]Hej Carmen
Jeg bor i København. Min sagsbehandler har indstillet mig negativt til pensionsteamet som også har indstillet negativt til Socialforvaltningen hvor den nu ligger. Min tredje partshøring er stilet til Socialforvaltningen men er blandt andet kommentarer til brevet fra pensionsteamet.
Håber det giver mening. Hvorfor er der også så mange stationer inden Socialforvaltningen, når nu det er §17 jeg har søgt efter. Det er jo vanvid at blive indstillet negativt af to instanser før dem der sidder med magten skal træffe afgørelsen.
Nå, vi får se hvad de siger til mine bemærkninger.
[/quote]
Ok, Solnedgang, Kbh., så må det være sådan, at din SB har indstillet negativt til Visitationsteam, som har indstillet negativt til Pensionsteam.
SB og Visitationsteam er BIF (Beskæftigelses- og Integrationsforvaltnig).
Pensionsteam er Socialforvaltningen.
Jamen, der er da så mange instanser, fordi du skal trækkes gennem et nåleøje med en FP-ansøgning, hvor der er muligheder for at gøre tråden alt for tyk 
(bemærk jeg blinker).
Har fulgt lidt med på sidelinjen i din situation og fra start har det undret, at du med dine negative indstillinger af en FP § 17 (på foreliggende grundlag?) er blevet tilbudt et møde hos Pensionsteamet…
…via K10 har jeg erfaret - hvis jeg husker ret og det plejer jeg - at der efterfølgende er blevet tilkendt FP, men tag nu intet for gode varer, før du sidder med det skriftlige bevis…og det stemmer heller ikke overens med dine to negative indstillinger, der sædvanligvis vil give et afslag (min egen og flere andres erfaringer i Kbh.).
Via en uvildig socialrådgiver tilknyttet byens læger, har jeg den oplysning, at mødet hos Pensionsteamet blot er en tilhørerplads, alt er klappet og klart dvs. du har ingen indflydelse.
Og igen hvis jeg husker ret, mener jeg at “undertegnede” og “Hans” her på K10, som begge holder sig strikt til lovgivningen, har udtalt, at det ikke er en god idé, at troppe op til det tilbudte møde (søg evt på deres indlæg).
Så alt ialt ser jeg det som godt, at du har holdt dig til det skriftlige.
…men tilbuddet om mødet undrer mig, jvf. ovenstående, og jeg er næsten lige så spændt som du på udfaldet