Det svær er at gøre en lang historie kort.. ![]()
Men jeg blev i sep, 07 tilkendt førtidspension af Kerteminde Kommune, selve begrundelsen har jeg aldrig modtaget, rykkede flere gange for det… de efter følgende mdr/år..
Spurte man min nuværende læge i sidste uge om hvad jeg har af diagnose/er ville han svare og svarede han INGEN…
Det er en belastning i sig selv ikke at vide hvad man fejler.. eller er det kun mig der la mig gå på af småting..??
For saføjig fejler jeg noget og diagnoser må jeg da også ha.. ellers hade jeg vel ikke fået pension VEL !!!
På grund af en lidt kedelig ting, der involvere politiet og kriminalforsorgen, ved jeg at Kerteminde Kommune ingen papirer har på mig/om mig mere de har brændt dem af !!
og min nuværende Kommune Svendborg, har kun et enkelt stykke… nemlig det hvor der står at jeg er til kendt pension fra 01.09.2007
Altså. 1. hverken gammel eller ny kommune har noget som helst om hvad jeg fejler og hvorfor jeg får pension !!
-
Det stod ind til i går intet i min lægejournal om diagnoser !!
-
og de siger jeg er syg i hovedet… men kan de bevise det ?? NEJ…

Så det ville jeg sgu ikke finde mig i mere og har brug for noget til mit forsvar.. Så hvad politiet, kriminalforsorgen, læge og kommune ikke har kunne skaffe..
Har jeg selv SKAFFET :rolleyes:
Jeg har jo engang imellem i årene løb gemt lidt af de undersøgelser og og ting og sager som kommuner finder på under en pensions sag..
Det stak jeg min læge sidste fredag, med krag om at NU går den ikke længere makker !
skriv nogle diagnoser ud fra det her og det skal være i en fart !! jeg ha sgu ventet længe nok 13 år eller der omkring… :mad:
Jeg kan da ikke gøre ved at systemet åbenbart ikke udveksler papirer, at ens læge ikke får resultatet fra ALLE undersøgelser man bliver sendt til… uanset hvem der setter undersøgelsen igang…
Så jeg kan kun opfordre til at man giver sin læge en kopi… NEJ det er sgu for dårligt er det ikke det..?? at man selv skal sørge for at ens læge får papir fra de undersøgelser man har været til.. også selv om at man har sagt at de skal gi dem til ens egen læge… Ja så sker det jo åbenbart ikke i alle tilfælde…
der komme mere på… senere… prøver at få billed eller scannet det jeg fik af lægen idag… men det driller.. s..