Lige kommet hjem. Jeg har brugt min stemme, sat mit kryds.
Plejer at vælge mellem de store partier som kan være afgørende. Dvs. SF. Socialdemokratiet osv. Men ingen i disse partier har sagt i deres valgtaler, at de vil gøre noget godt for os, vi er ikke 1 vigtig gruppe for dem, tvært imod.
Jeg har valgt ø - enhedslisten. Johanne Smidt..
Valget er frit, Men min opfordring til alle på K10, gå ned i dag og aflever jeres stemme, det er vigtigt. og sæt jeres kryds ved enhedslisten liste ø.
Det er det eneste parti der ønsker og kæmper for bedre vilkår for os.
Det er 1 mindre parti, men tænk på, at det bliver kun større og får mere magt, hvis de får flere stemmer, vores stemmer.
her er min opfortning ned stem på hvem end du vil.eller stem på den af dem du troer lyver mindst og ja alle samme er fulde af ****.det kræver kun 10 min at høre på dem at finde ud af det.ord ord ord.men som altid mangel til handling.og om 4 år vil vi snakker de gjorde jo ikke det de lovede.
jeg stemte DF grund skal være en til at holde regering vko i ørene.og jeg står ved mit valg og er stolt mest forde jeg igen igen stemte.godt nok ikke samme parti som sidst
så hvis man er itvivl om hvem der skal have den af den røde del.så stem på et af de mindre partier de er med ti lat holde regering da det er rød helle i ørene.
Jeg stemte også Enhedslisten i dag. Det var en fornøjelse at sætte det kryds, og det er en endnu større fornøjelse at se hvilken tendens, der tegner sig her til aften. Jeg tuder af glæde, når det står fast, at vi får en rød regering.
[QUOTE=extra;180839]man skal vel tænke på helheden og ikke kun hvad der sker med ens egen lomme men det er så min mening
[/quote]
Det var det der gjorde, at jeg stemte på EL. Jeg kunne bare ikke bære, at stemme på et parti der vil forringe vilkårene for andre end mig, selvom jeg har Morten Østergaards ord for, at han ikke vil forringe vilkårene for nuværende førtidspensionister.
Jeg stemte med samvittigheden. Og det blev Enhedslisten.
det har jeg også
kan ikke se en rød blok, kan styre noget som helst
Samt de radikale kan jo bare få et flere tal med blå
så bliver der flere tal for en refom af FP og Efterløn
noget R vil forringe
er uden indtægt og ved at blive indstillet til pension
men det er ikke kun de blå der har skylden for det
den reform efter 2003 har soc nemlig stemt for
Enhedslisten fik mit kryds. Johanne var opstillet i en anden kreds end her hvor jeg hører til, ellers havde hun helt klart fået en personlig stemme fra mig.
Jeg stemte rødt, fordi jeg et øjeblik var naiv og troede virkelig vi kunne få en rød flertals regering.
Aldrig har skræmme kampanger og hjernevask virket så godt som her i lille Danmark. Sikkert mange som har tænkt, det kan nok ikke lykkes, og man ved hvad man har, men ikke hvad man får.
Det eneste som i følge mig der er sket, er at de røde nu sidder på øretævernes holdeplads, men L… er der stadigvæk, og lugter det som en L…, ligner en L…, så er det nok også en L…
Intet er ændret andet end vi har fået en kvindelig statsminister. Øv siger jeg bare, ikke over statsminister er en kvinde, men over det ikke lykkes at komme af med venstres magt og vælde. Indiansummer
For mig var det en stor begivenhed, at stå der i stemmeboksen, for det er jo ikke så længe siden, at jeg blev dansk statsborger.
= det var første gang i mit liv, at jeg havde lov til at give min stemme.
Rent taktisk tænkte jeg, at det skulle være Socialdemokratiet, for at være helt sikker på, at de vandt, men jeg fulgte mit hjerte og det blev Enhedslisten.