Jeg er bare trist for tiden,Har været det alt for længe har tudet flere gange dagligt,men var ved at vende mig til tilstandene,med helbred og familijere forhold som der ikke kan laves om på lige nu.
Nu skal jeg i arbejdsprøvning,er hos anden aktør,og bare de spørge til familijere forhold ,svare jeg så kort jeg kan ,holder masken så godt jeg kan ,for derefter at gå tudende der fra for jeg kan ikke holde masken aligevel,og jeg er prasset over at jeg igen skal ud i noget med køkken opgaver,her været i det før og kroppen kan ikke holde til det,det er dokometeret og beskrevet-men jeg har ingen andre bud selv,og derfor ser de mig som uvilleg fornemmer jeg-men jeg vil bare have en arbejdsprøvning der kan vise hvad jeg kan og ikke kun hvad jeg ikke kan er det for meget at forlange ? eller er det slet ikke det det går ud på ?
Eller misforstår jeg det hele.
Jeg føler jeg er tappet for enagi og jeg skal enda kun møde 3 gange om ugen,men jeg er helt smadret,både fysisk og sykisk efter nogle få timer.Jeg gruger for hvad der sker når de vil have at mine 12½ time på 5 dage nu skal hede 15 timer på 4 dage.
Det er lige meget hvad jeg laver så forøger det mine smerter,og jeg bliver så udmattet.
Hvis nogle har læst her til må i meget gerne give råd om hvad jeg kan gøre for at vende skuden igen.
Og råd om afprøvning i noget ny er bestemt også velkommen,for jeg er helt blank-servis med kaffe brygning blomster vaning eller linde har de sagt ikke rigtig e noget der er noget af fortiden,og det er der jo heller ikke job i,så hvad skal jeg forslå,som ikke er belastende,som i ser er jeg også ordblind,og i det hele taget føler mig tabt bag en vong som man siger .
Jeg er - - - ved at opgive det hele,men gade livet er nok ikke mig.