Tilkendt førtidspension pag. stress - endelig

Hej
vil bare fortælle alle jer som sidder derude at det kan lade sig gøre. Beskæftigelses ankenævnet har endelig omvurderet - eller hvad det hedder , kommunens 2 afslag. Jeg er tilkendt pension med kontrol om 3 år.

Jeg ved ikke om jeg er glad , trist eller hvad, men alt andet giver det forhåbentligt lidt ro, når jeg har vænnet mig til tanken og fornemmelsen.

Tillykke med pension :smiley:

Stor tilykke med pension herfra -

Ønsker dig hjertelig tillykke med det.
:kram:Det må være så fantastisk.

Også et stort tillykke med pensionen herfra!

Hej Fjolle,

Tillykke, hvis du vil, vil jeg meget gerne høre om BA´s begrundelse for omstødelse og tilkendelse.

Kh. EE

Stort tillykke herfra.

Også TILLYKKE herfra

Tillykke med det!

Også tillykke herfra fjolle… og mon ikke når der falder ro på at du bliver glad for din nye titel :slight_smile:
Kh
Lone

Mange gange Tillykke;)

Go vind!!!

Stort tillykke med pensionen, FJOLLE:

Vh popiae

også TILLYKKE herfra, Fjolle.

Håber, det giver dig ro & fred - det trænger man godt nok til efter en heftig tur i deres system :cool:

Godt at se at det KAN lykkes…

Tillykke med udnævnelsen herfra :kram:
Lizzy

fra mig os’, og HUSK NYD det nu!!!

så godt. som du nu kan…
for alle ville vist helst være raske :wink:

:kram:
Kiskada

Tillykke :smiley:

Dejligt du fik medhold i din klage, der kan man se det hjælper at klage :wink:

Det var dejligt for dig, stort tillykke med det.

Kunne lige som EE godt tænke mig at se begrundelsen, hvis jeg må. Har en datter der er gået ned med stress og har depression og vi slås lige i øjeblikket med hendes sag. Al information kan jo vise sig at blive nyttig på sigt :wink:

Håber inderligt du kan få noget ro nu og komme til hægterne igen
KH
Anne Mette

Jeg er også rent fagligt interesseret i at høre begrundelsen, det er jo ikke første gang at vi får “den slags sager”, og især det med midlertidig pension har vi, fagligheden, endnu ikke hørt så forfærdentlig meget brugbart om, så hvis du har overskud til det, vil det være herligt :slight_smile:

tillykke her fra

Jeg kunne godt tænke mig hvordan din kamp og begrundelse i §§ gennemet systemet med kommunen har forløbet

Men jeg ønsker dig tillykke her fra
obs
det kunne jo være at du kunne give os her inde på K10 lidt viden om hvordan vi skal taget vores egen sag til det du har opnået

Knus til dig